• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Sztuka Ogródka Warzywnego: Od Siewu do Zbiorów

Jeszcze kilkanaście lat temu niezmiernie trudno było kupić jakikolwiek towar. Obecnie każdy konsument jest adekwatnie osaczony przez reklamy oraz artykuły najróżniejszych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne. W większości wypadków producenci wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne niezwykle często pakuje się towary spożywcze, jak np. słodycze – przetestuj bartel – introligatornia kraków. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie można czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też firmy kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza co jakiś czas emituje limitowane tusze i cienie. Popularne są także świąteczne opakowania kremów lub balsamów.

1. Wiadomości

2. Informacje

3. Kontynuuj

4. Kup teraz

5. Dołącz teraz

Categories: Blog

Comments are closed.